5è: CELEBREM L’OPEN DAY

Avui, les classes de 5è hem gaudit d’una tarda amb les nostres famílies!

Els alumnes i les alumnes de la classe dels i les Activistes i els Pioners i  Pioneres hem gaudit d’una jornada inoblidable. A través de diferents activitats, hem ensenyat tot allò que estem treballant i aprenent a classe. Hem fet propostes de llengua, medi, robòtica, anglès i educació física… i, fins i tot, les famílies s’han animat a col·laborar amb el nostre projecte d’emprenedoria: els Actioners!

Ha estat un plaer compartir amb tots vosaltres, famílies de cinquè, una tarda de riures i diversió. Gràcies a tots i totes per la vostra participació!

Clicant a la imatge podreu accedir a les fotografies i vídeos!