4t: JORNADA OLIMPÍADES D’ATLETISME

Avui els nens i nenes de 4t hem celebrat una jornada d’Olimpíades d’atletisme a les instal.lacions municipals Pilar Pons de Cornellà. Hem compartit les activitats amb alumnes d’altres escoles, on hem realitzat un total de 9 proves esportives de tipologies diverses: curses de relleus, llançament de pes, salt de llargada…. Tots i totes ens hem acomiadat amb una coreografia molt animada i rítmica que hem interpretat plegats i plegades. Ha estat un matí molt complet, hem pogut intercanviar experiències motrius amb infants que no coneixíem, fer amistat amb ells i elles i sobretot, passar-ho molt bé!

Moltes gràcies a les entitats esportives participants i al monitoratge que hem rebut!

Feu clic a la imatge per accedir al reportatge gràfic!