4t. ENQUESTES AL NOSTRE PROJECTE D’AULA!

Volem compartir amb vosaltres un dels REPTES que ens hem plantejat aquestes setmanes: hem volgut preparar i dur a terme una ENQUESTA als i a les alumnes de Primària de la nostra escola, per conèixer aspectes relacionats amb el nostre projecte.

En EQUIPS COOPERATIUS hem elaborat les preguntes de l’enquesta, hem plantejat possibles respostes,… i finalment hem acabat fent uns diagrames de barres per analitzar els resultats! Ha estat tota una aventura i el pati ha estat l’espai ideal per a la realització d’aquesta activitat.

Moltes gràcies a tots els companys i companyes de l’escola que han format part d’aquesta dinàmica!

Feu clic a la imatge per accedir al reportatge gràfic del procés.