3r: TREBALLEM ELS EUROS

Aquesta setmana els infants de tercer ens hem convertit en economistes i banquers, i hem demostrat que el sistema monetari és quelcom que ens agrada, ens interessa i que dominem!

Així doncs, els rondallers i les rondalleres i les Històries de por, han treballat manipulativament els euros, repassant tot el que ja sabíem del curs passat i avançant una mica més en el domini del canvi. Ha sigut un tastet per refrescar la memòria i, més endavant, tornarem a reprendre els bitllets i les monedes per poder portar, si cal, l’economia familiar o com a mínim l’estat de les nostres guardioles.

Cliqueu a la imatge per accedir a la carpeta de fotos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>