3r: Murals cooperatius del projecte.

Al llarg de diverses sessions, hem treballat en profunditat sobre diferents temes dels nostres projectes (Els Romans i Els Castells).

Hem elaborat un mural cooperatiu per cada taula cooperativa (sis en total), fent recerca d’informació i fotografies (tant a casa com a l’escola). Hem decidit el format del títol, hem escollit les fotografies, i hem resumit tota la informació per fer explicacions breus, clares i entenedores.

Finalment hem exposat oralment els nostres murals per compartir els coneixements amb tot el grup!

Fotos murals 3r A.

Fotos murals 3r B.