3r: LET’S EXPLAIN SAINT GEORGE’S LEGEND

Hello everyone,

Some weeks ago was Saint George’s day and 3rd A wanted to explain the legend of the day to their International E-Twinning friends. They’ve prepared their phrases in Science class and they shot it! 3rd B is preparing another presentation for their International friends.

—————————–

Hola a tothom,

Fa unes setmanes va ser el dia de Sant Jordi i 3r A volia explicar la llegenda als seus amics del projectes Internacional d’Etwinning. Els alumnes van preparar les seves frases a l’hora de medi i ho van gravar. Els alumnes de 3r B estan preparant una altra presentació pels seus amics internacionals.