3r. EDUDANSA 2024

Avui 15 de març, els nens i les nenes de 3r hem gaudit i realitzat unes danses amb altres escoles públiques de Cornellà. Primer hem gaudit de l’actuació del grup Twirl Girls que han dut a terme diferents tipus de danses modernes amb estils musicals variats. Tot seguit hem fet tots plegats amb el grup Twirl Girl la cançó “Madre Tierra” de Chayanne. Després vam realitzar cada escola la seva dansa, la nostra ha sigut una rumba catalana de Peret “Mig Amic” i per acabar, hem ballat una sardana conjunta “El pou de la Gallarda”. Les nenes i nens de 3r han gaudit molt d’aquesta jornada de danses. Per poder veure les fotos d’aquesta jornada matinal de danses no us oblideu de clicar a la imatge.

.