1r. VISITA AL CASTELL DE CORNELLÀ

Fa unes setmanes, els alumnes de 1r vam visitar el castell de Cornellà situat a pocs minuts de la nostra escola. A l’arribar al castell vam esmorzar per agafar forces i ens van donar la benvinguda.

A l’entrar en David ens va explicar que el castell va ser creat 500 anys enrere i, mitjançant un parell de dinàmiques, vam conèixer la vida del dia a dia de la gent que hi vivia aleshores, què hi menjaven, on hi dormien, com eren els mobles de l’època…

I finalment, ens vam posar la muda tradicional per ballar i, desprès d’aprendre un parell de moviments, vam fer una dansa tots i totes que ens va agradar moltíssim i ens ho vam passar molt bé. Va ser un matí força divertit!!

TUTORIA

Després de visitar el castell, el Pol de 1r B, ens va explicar que els seus avis i la seva mare de petita, van viure en aquest castell. Per això, va portar a classe fotos antigues, de trobades familiars al castell. I ens va explicar qui sortia i com estava l’edifici.

Moltes gràcies a la família del Pol per compartir aquests records !!