CICLE INICIAL: AMBIENTS SEGON TRIMESTRE

Al mes de gener hem presentat i iniciat els sis ambients d’aquest nou trimestre a l’alumnat:

  • Matemàtic: Matejocs
  • Lingüístic: Juguem amb les lletres
  • Llengua anglesa: Let’s experiment!
  • Robòtica: Robòtica
  • Educació Física: Moviment
  • Construccions: Creacions

Cada setmana els i les alumnes escullen l’ambient que volen realitzar durant les tardes de dimarts i dijous (dues sessions). Cada setmana canvien d’ambient, pel que passen per cadascun d’ells al llarg del trimestre. Els realitzen amb les tutores, la mestra d’anglès i la cap d’estudis de l’escola. I el més divertit de tot: es barregen primer i segon!

Dins de cada ambient, l’alumnat troba diverses propostes que no són dirigides i que tenen un objectiu clar al darrere. Prèviament a la classe d’ambients, s’expliquen aquestes propostes a l’alumnat per assegurar que les han entès totes abans d’escollir-les. 

A continuació trobareu un recull fotogràfic dels diferents ambients, distribuïdes en tantes carpetes com ambients hi ha.

Seguim en contacte famílies!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut