JA TENIM NOMS DE CLASSE!!!!

P3: Els més petits de l’escola és  diuen els Bufons i Bufones perquè són divertits, riallers i fan moltes bromes. Els bufons s’encarregaven de fer riure als reis i a la seva cort. Anaven vestits de pallassos amb un gorro amb dos picarols a les puntes, cantaven cançons i representaven contes.

P4: Els trapelles d’aquest curs és diuen Dames i Cavallers. S’anomenen així perquè són els més elegants i valents. Les dames es dedicaven a cosir, llegir i cuidar als seus fills. Els cavallers eren els que lluitaven a les guerres quan hi havia un enfrontament amb un altre regne.

P5: Per últim, els Reis i Reines són els més grans de cicle infantil. Aquests regnaven als seus súbdits. Vivien en castells, protegien el seu poble i els prínceps/esses que eren els seus fills/es.

Laia i Jacob, reporters del Solell, 26/11/18                                     Escola El  Solell, La Palma de Cervelló