UNA LLIÇÓ IMPORTANT

El passat 6 de Novembre es va representar, al teatre de l’Escola El Solell, una actuació sobre el Bullying.

Sobre el teatre “Tu nu jugues”, el 6 de novembre, a l’escola el Solell, els alumnes de cicle superior, van aprendre què és passar-ho malament, amb la horrorosa situació del bullying.

L’obra, representada al teatre de l’escola, va sobre una nena de secundaria, que es diu Susi i que pateix assetjament, dos companys que no l’accepten tal com és i una “millor amiga” que la traiciona.

La representació va ser interactiva, al teatre van participar una sèrie d’alumnes de l’escola, que es van posar a la pell dels protagonistes. S’ha de dir que ho van fer prou bé! Semblava que tots els alumnes estaven dintre de l’obra de teatre, ja que la majoria comentava i es podia veure com una mateixa situació acabava de maneres diferents segons la tria del públic.

Els espectadors van aprendre una gran lliçó! I la intenció d’aquella activitat, que era prendre consciència del perill dels nostres actes, va funcionar.

Digues no al Bullying!

Guillem Grané Martínez

Reporter de l’Escola El Solell

1. Laura

Molt interessant aquest teatre! De segur que ho heu passat genial alhora que heu pogut veure com és de dolent això del bullying. Una activitat fantàstica 🙂

2. Núria

Un tema molt interessant i necessari tractor-lo en els temps que vivim. Un gran aprenentatge pels nens.
    I molt ben redactat pel reporter Guillem.
    Moltes felicitats a tots!!