Vacances d’estiu

Un any més volem agrair-vos el vostre suport, ajuda i ànim durant aquest curs 2017-2018.
Tornarem l’1 de setembre, amb les pil.les ben carregades altre cop.
Així que desitgem que gaudiu de les vacances i passeu un bon estiu!
Fins aviat!!

V JOCS FLORALS

Tots els alumnes i les alumnes que participen en el concurs literari de la  Festa de Sant Jordi tenen la possibilitat de guanyar el premi de cicle. Si el guanyen, passen a participar en la segona fase del Jocs Florals on competeixen amb alumnes… Llegeix més»

L’hort escolar.

A l’escola  tenim un hort escolar que ja té un any de vida. Aquest curs els nens i les nenes de cicle inicial hem decidit  omplir de vida vegetal el nostre hort.
El Follet del Nadal de l’escola ens va portar totes les llavors que necessitàvem i… Llegeix més»

AGRAÏMENT DONACIÓ ST. JOAN DE DÉU

L’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona ens agraeix enormement la nostra donació del 2017 per a la Construcció del nou Cancer Center. Esperem, a partir del St. Jordi del 2018, poder continuar col·laborant per aquesta causa que ens omple de satisfacció a tots plegats.