Aniversaris del mes de març

Com cada final de mes gaudim força celebrant els aniversaris dels
company/es, reunint a tots/es ells/es a la taula del mig del menjador,
cantem “HAPPY BIRTHDAY TO YOU”, bufen les espelmes i ens mengem la coca.
Aquests/es han sigut els alumnes que han fet el seu aniversari en… Llegeix més»

THE THREE LITTLE PIGS

Durant una setmana la Anna monitora de 4t amb les alumnes que van voler
participar com la Berta Piedra, la Paula Campero, la Duna Rigol i la
Wonderful Ibuku, van preparar el conte dels tres porquets, en Anglès i
el van representar com a obra de teatre als… Llegeix més»

FESTA CARNESTOLTES

Després d’una setmana de gresca i disbauxa, tots el alumnes de l’escola hem complert amb els manaments del senyor Carnestoltes: anar amb pijama, amb el cabell pintat… En canvi ell no ha satisfet les nostres peticions, i, per tant, ha d’acceptar les seves conseqüències, a… Llegeix més»

L’hort amb l’avi Josep

Ahir, dia 19 de febrer , vam anar a l’hort de l’escola amb el Josep Claramunt (avi de la Laura Tintore). Ens va ensenyar diferents maneres de plantar i com tenir cura de l’hort. Tots i totes van col·laborar i participar plantant cols, cebes, enciams….

Llegeix més»

DIES DE RODES AL PATI

Després de discussions i reunions a la comissió de pati entre delegats i delegades i alguns professors participants, s’ha decidit posar en marxa una activitat, encara com a prova, on tu i els teus patins, patí o monopatí sereu els protagonistes.
L’activitat es repartirà en dos… Llegeix més»

Canvis d’estat de l’aigua

Solidificació? Condensació? Fusió? Evaporació? Quines paraules tan estranyes, oi que sí?
Les nenes i els nens de tercer les hem estat treballant una bona temporada, i ja som gairebé uns experts en la matèria! Així que hem posat en pràctica allò que hem après i ho… Llegeix més»

JORNADA PORTES OBERTES

La Jornada de Portes Obertes al nostre centre, amb l’objectiu fonamental d’explicar el nostre Projecte Educatiu i L’organització i funcionament del centre, per a les famílies que vulguin matricular els seus fills/es per primera vegada a l’escola el curs vinent, tindrà lloc el dimarts dia 12 MARÇ 2019 a… Llegeix més»

DATES PREINSCRIPCIÓ 2019-20