DATES PREINSCRIPCIÓ 2019-20

Us avancem Informació Important, relativa al període de Preinscripció per als estudis obligatoris de cara al curs vinent. Només adreçada a les famílies que tinguin fills que entrin nous a l’escola a P3 el curs vinent i a les famílies que tenen fills/es a 6è i faran 1er ESO el curs vinent:

El Període de Preinscripció… Llegeix més»

Bones Festes

Els alumnes de cinquè us volem desitjar bones festes i com millor que fer-ho amb un vídeo!! Que els desitjos de felicitat, respecte, companyerisme, solidaritat, esperança, i tants altres, es facin realitat.

Museu d’Història de Catalunya

El dia 21 de novembre vam anar d’anar d’excursió al “Museu d’Història de Catalunya”, on vam descobrir el treball dels monjos, com era una església, la vida dels pagesos, els gremis, els estaments de la societat, el jurament de vassallatge,….
Finalment vam representar petites obres de… Llegeix més»

Noves activitats al pati!

ARA, AVORRIR-SE NO ÉS UNA OPCIÓ!

Fruit de les reunions dels mestres de la comissió de pati amb els delegats de classe de primària, s’ha decidit posar en marxa tot una sèrie d’activitats noves a l’hora de l’esbarjo. En acabar aquest període de proves, es valorarà… Llegeix més»

Visita de la Castanyera

Quant ve el temps de collir castanyes…
Com cada any ens ha fet molta il·lusió que ens vingui a visitar la Maria la Castanyera!  Aquesta any ens l’hem trobat al pati carregada amb un cistell i amb el seu inseparable Marrameu. Ens ho hem passat molt… Llegeix més»