Sant Jordi – 2024

La classe del Pop hem viscut amb molta alegria la diada de Sant Jordi al Solell!
Setmanes abans, vam estar creant les manualitats, els punts de llibre i els dracs que es van vendre a la nostra paradeta.
Durant el matí, vam poder gaudir de les diferents… Llegeix més»

Sant Jordi al Solell

Hola famílies!
Ja ha passat la setmana de Sant Jordi i ha estat tot un èxit!
Hem gaudit moltèim de tot el procés de creació de les nostres manualitats. Hem après a fer molinets i llibretes de totes les mides!!!
El dia de Sant Jordi van tenir tant… Llegeix més»

Els Cowboy Country volem ser grans LECTORS!

Als Cowboy Country ens encanten els contes i llegir o escoltar històries. Per això volen iniciar un prèstec de contes i aconseguir ser bons lectors. Anem a la biblioteca de La Palma perquè el Jose ens expliqui com funciona això del prèstec de llibres. Llegeix més»

Quin Sant Jordi més fantàstic i emocionant!

Primer de tot, volem explicar que a la nostra escola Sant Jordi comença unes setmanes abans amb les creacions dels poemes i dibuixos. Tota l’escola participa en un concurs per cursos i cicles.
En segon lloc, també hem dissenyat uns… Llegeix més»

SANT JORDI AL SOLELL 2024

SANT JORDI 2024
El passat dimarts 23 d’abril a l’Escola El Solell vam celebrar una fantàstica diada de Sant Jordi amb portes obertes.
Les famílies van poder entrar i tots els infants vam poder gaudir de moltes activitats vistoses com l’activitat de bàsquet realitzada per l’AEB… Llegeix més»

Sant Jordi

Aquest dimarts  23 d’abril hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola. Com cada any, ha estat un dia molt especial i emotiu, on la cultura ha envaït l’escola de moltes formes diferents.
Al llarg del matí, hem pogut gaudir amb tota la Comunitat Educativa… Llegeix més»

VISCA SANT JORDI!

Ja l’esperàvem!
Els nens i nenes d’I4 ens hem preparat per aquesta GRAN FESTA!
Aquests últims dies hem estat fent moltes activitats de Sant Jordi.
Hem fet manualitats, hem treballat el vocabulari, hem fet roses i fins i tot
ens hem convertit en part d’aquesta història…
VISCA SANT JORDI!

Llegeix més»