TALLER DE MÚSICA

El dilluns 22 de maig dins del projecte de l’escola Mestres per un dia, l’Olivia Sánchez ha vingut a fer-nos un taller de música. La nostra classe s’ha convertit en un espai musical durant una tarda.
Amb el material Elasticat hem dut a terme un taller per treballar diverses audicions fent escolta activa tot seguint el ritme i la pulsació.
Al principi ens va costar una mica participar de l’activitat de manera correcta però al final vam necessitar sortir al pati pel gran progrés que vam fer.
Posteriorment ens han mostrat
Ha estat una classe molt motivadora perquè hem fer música i educació física alhora!!!
Ens han encantat!
Hem passat una estona molt divertida.
Moltes gràcies Olivia ha estat un taller molt interessant!

ENLLAÇ A GOOGLE PHOTOS: TALLER DE MÚSICA_OLIVIA