Rodacontes P5

Cada dijous els alumnes de P5 fem el Rodacontes. Es tracta d’un projecte molt interessant i engrescador pensat per endinsar als infants al món dels contes i fomentar el gust per la lectura; així com potenciar el llenguatge oral. Concretament, la idea del Rodacontes és que cada nen/a s’emporta la maleta viatgera a casa durant una setmana, per poder llegir i preparar-se l’explicació del conte tradicional que ha escollit. La següent setmana, explica el conte a l’aula davant dels seus companys/es de P5 i també dels nens i nenes de P4.

Es dedueix que s’ho preparen molt a casa perquè surten unes presentacions molt elaborades.

Seguim gaudint de la literatura!

ENLLAÇ A GOOGLE PHOTOS: RODACONTES P5

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *