PITU TRIES

L’alumnat de Cicle Inicial, durant el segon trimestre,  va treballar a l’àrea de medi social el projecte “Reciclem”. Els alumnes i les alumnes va participar en un concurs “Tu pots!” del consell comarcal de l’Alt Emprodà sobre el reciclatge. En el concurs sortejaven 10 actuacions d’en Pitu Tries i nosaltres vam tenir la sort de guanyar-ne una.

Per aquest motiu, el dijous 15 de juny va venir en Pitu Tries a explicar-nos un conte amb titelles i conscienciar-nos de la importància de les Tres R: REDUIR, REUTILITZAR I RECICLAR. A més, vam convidar a l’alumnat d’Educació Infantil perquè gaudís de l’actuació.

Moltes gràcies Pitu Tires!

ENLLAÇ A GOOGLE PHOTOS: PITU TRIES