ELS SECRETS DE LA MISSIÓ DE L’APILO XII

El dimarts 5 de març, els Gira-sols i els Pins van gaudir d’una representació teatral: “Els secrets de la missió de l’Apilo XII”, relacionada amb el reciclatge de piles al que l’escola està adherida. La Núria ens van endinsar en la missió de manera molt divertida i lúdica a través de la història d’en Marc i en Pilós. Al final de l’obra vam poder saludar a en Pilós i vam convertir-nos en Agents Apilo XIl, és a dir, ajudants per recollir piles gastades i portar-les al contenidor de l’escola. Ens va agradar molt!!!

ENLLAÇ A GOOGLE PHOTOS: ELS SECRETS DE LA MISSIÓ DE L’APILO