L’ALCALDE VE A L’ESCOLA!

El divendres 27 de febrer l’alcalde Joan Hurtós i alguns dels seus regidors (Jaume Congost ,Xavi Oliveras i Mireia Juncosa) van  fer una xerrada als nens i nenes de l’escola explicant tant el funcionament de l’Ajuntament com les seves experiències viscudes a l’escola  i els canvis que hi han hagut en els darrers 20 anys.

Els alumnes també van fer preguntes interessants sobre el paper de l’alcalde, els regidors, els seus objectius… i  van demanar coses per a millorar el centre i el pati.

Vam acabar la tarda fent-nos una foto conjunta i ens van obsequiar amb un llapis amb el logo de l’Ajuntament.

Gràcies!

ENLLAÇ A GOOGLE PHOTOS:VISTA ALCALDE