PROJECTE CARGOLS: Muntem un racó i tenim cura dels nostres cargols

Un dia de setembre la Lia, alumna d’I3, va trobar un cargol a fora de l’escola i el va portar a l’aula. A partir d’aquí, entre tots i totes, vam decidir que la nostra aula d’I3 i d’I4 seria la classe dels cargols!

Aquest curs, el projecte d’escola és “Animals del nostre entorn”. És per això, que la nostra classe ha treballat el projecte del cargol, com animal de l’entorn natural proper. Hem realitzat un munt d’activitats diverses i vivencials: Hem muntat un racó a l’aula amb la col·laboració de les famílies. Hem elaborat una cargolera amb tots els seus elements de l’entorn, trobats al pati. Hem tingut cura dels nostres cargols. Pintem la closca a tres cargols per observar-los millor. A partir del material que tenim al racó i de les noves tecnologies, hem cercat i esbrinat diverses qüestions: com són, on viuen, com neixen, què mengen, etc. En Titó i el seu amic John C. ens han portat d’“excursió amb cargols”, per aprendre més encara.

Hem descobert la màgia de la natura amb els nostres cargols!!!

ENLLAÇ A GOOGLE PHOTOS: PROJECTE CARGOLS_1