REDUÏM LA FRACTURA DIGITAL A LES ESCOLES

L’escola Damià Mateu s’ha adherit a la xarxa social col·laborativa Labdoo per a reduir la fractura digital a l’escola.

La xarxa Labdoo  és una xarxa social col·laborativa i humanitària a escala mundial dissenyada per reduir la fractura digital a la societat. La iniciativa recupera ordinadors portàtils de segona mà que es destinen, sobretot, a països africans.

Arran de la proposta d’una col·laboradora  llinasenca de la xarxa , l’escola ha donat uns ordinadors vells i ha rebut tres cromebooks que seran molt útils per l’alumnat.

Paral·lelament treballem amb l’alumnat per a conscienciar-los de la importància de reciclar i de poder fer arribar recursos als més necessitats.

Ara que s’apropa Nadal us animem a que si teniu pantalles, teclats, portàtils antics,…els porteu a l’escola i els farem arribar a Lapdoo .

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *