Fem anuncis dels ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible)

Aquestes últimes setmanes de curs hem estat treballant l’anunci amb els alumnes i les alumnes de 5è de primària i hem pensat dedicar aquests anuncis als ODS, objectius de desenvolupament sostenible de l’ONU, que són una crida universal per posar fi a la pobresa, protegir el planeta i garantir que totes les persones gaudeixin de pau i prosperitat d’aquí al 2030.

Els 17 ODS estan integrats, ja que reconeixen que les intervencions en una àrea afectaran els resultats d’altres i que el desenvolupament ha d’equilibrar la sostenibilitat mediambiental, econòmica i social.

Si feu clic a la imatge veureu el nostre recull d’anuncis sobre els ODS.