Videoconferència amb Quico “El Célio”

Avui hem tingut una magnífica cloenda del projecte poètic en què ens hem endinsat les darreres setmanes a l’àrea de llengua catalana a 5è. El fil conductor ha estat el gènere de la glosa, o com diuen a les Terres de l’Ebre “enversar”.

Hem estat uns privilegiats, ja que ens hem connectat a través d’una videoconferència amb Quico “El Celio” (Artur Gaya) del grup Quico “el Célio”, el Noi i el Mut de Ferreries. Li hem fet una entrevista on ens ha explicat alguns trucs per composar jotes; després li hem cantat les nostres corrandes, nyacres i jotes.

Finalment hem gaudit amb una jota sobre l’escola Cèsar August que l’alumnat havia composat per a que ell la cantés. Els darrers versos han estat una sorpresa on ha desitjat als presents que tinguem un bon estiu.