Poemes de Nadal
Ahir vam convidar les nostres famílies a entrar a les classes i li van recitar uns poemes i uns versos de Nadal Molt bonics!! Molt bones festes!!!
Ahir vam convidar les nostres famílies a entrar a les classes i li van recitar uns poemes i uns versos de Nadal Molt bonics!! Molt bones festes!!!
Els nens i les nenes de 2n. hem escrit una carta i l’hem tirat a la bústia que hi ha aquí a prop de l’escola. No hem penjat aquesta notícia a la web fins avui perquè estàvem esperant que arribés a les nostres cases i els nostres pares es portessin una bona sorpresa. Ara ja