Missatge

Escrivim cartes

Els nens i les nenes de 2n. hem escrit una carta i l’hem tirat a la bústia que hi ha aquí a prop de l’escola. No hem penjat aquesta notícia a la web fins avui perquè estàvem esperant que arribés a les nostres cases i els nostres pares es portessin una bona sorpresa. Ara ja

Escrivim cartes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut