Lectura de poemes
El passat dia 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, els nens i les nenes de 3r. vam fer una lectura de poemes a l’aula de música de l’escola. Ens ho havíem preparat abans amb molta il·lusió i tots els poemes eren molt bonics, uns en català i altres en castellà. Hem passat una tarda poètica […]
Lectura de poemes Llegeix més »








