Comencem l’apadrinament a P4!!
Ja ha començat l’Apadrinament de P4!! Els Pitàgores i els Triangles ja ens hem conegut i estem molt contents. Hem compartit una estona molt agradable on ens hem començat a conèixer i estem segurs que ben aviat serem molt amics. Hem passat una mica de nervis tots plegats, grans i petits… al principi estàvem una […]
Comencem l’apadrinament a P4!! Llegeix més »










