Fem Psicomotricitat
Els nens i nenes de P3 hem començat a fer psico, i ja hem fet la primera sessió. Després de posar-nos uns mitjons especials de psico, per no relliscar, seiem al terra, ens preparem i la Montse ens explica la feina que farem i com ens organitzarem. Ja hem aprés moltes coses i a través […]
Fem Psicomotricitat Llegeix més »










