L’art i els sentits
El divendres passat vam anar al Museu d’Art de Cerdanyola. L’activitat es deia: “ Descobreix l’Art amb els sentits”. Pel camí anàvem una mica esverats, estàvem una mica nerviosos per la Fira i per què marxem de Colònies! Quina emoció!. Quan vam arribar al Museu ens esperava una monitora. Vam començar la visita amb molt […]
L’art i els sentits Llegeix més »






