març de 2018

PITAGORES

Un curs més, els alumnes de 5è continuen amb l’Apadrinament amb els alumnes d’Educació Infantil. Un grup de 5è fa l’acompanyament lector amb els alumnes de P5 amb els contes de sempre i amb contes i jocs interactius de la tablet. L’altre grup de 5è fa l’acompanyament matemàtic amb els alumnes de P4 utilitzant jocs […]

PITAGORES Llegeix més »

Cantada de primavera

Coincidint amb l’inici de la primavera, i per commemorar el 150 aniversari del el pintor austríac Gustav Klimt, hem celebrat a l ‘Ateneu de la localitat  la cantada dedicada a l’ART i la PAU. Durant tot el dia uns artistes entusiastes van anant desfilant per l’escenari  interpretant amb alegria i molta il·lusió cançons i danses

Cantada de primavera Llegeix més »

Jornada de la Pau

El dia 30 de gener a l’Escola Carles Buïgas vam celebrar el dia de la PAU. Vam fer un símbol de la PAU gegant amb tots els nens i nenes de l’escola al pati de dalt. Tots els nens de l’escola, des de p3 a 6è vam fer un Mannequin Challenge que després es va

Jornada de la Pau Llegeix més »

Jornada de la Pau

Un dia magnífic per a tots els alumnes de la escola Carles Buïgas. Vam celebrar el dia de la Pau amb un munt de activitats com per exemple: un mural que vam pintar entre tots els alumnes de l’ escola amb el símbol de la pau que vam fer a classe. També vam fer un

Jornada de la Pau Llegeix més »

Corda fregada

Les nenes i els nens de segon hem anat a l’escola Aulos a conèixer els instruments de corda fregada. Ens han ensenyat concretament les violes, els violins i els violoncels. Primer hem tocat en forma de pizzicato i després amb l’arc. Fins i tot hem fet un petit concert.

Corda fregada Llegeix més »

Circuits elèctrics

Després d’entendre el funcionament d’un circuit elèctric i d’estudiar totes les parts que el componen, hem fet el nostre propi circuit. Alguns hem fet maquetes i d’altres jocs d’endevinalles. Però tots hem aconseguit que ens funcionés.

Circuits elèctrics Llegeix més »

Elaborem una maqueta

A les aules de 4t, hem aprofitat que treballàvem el text instructiu  per elaborar la nostra maqueta tot seguint els passos indicats al text que havíem redactat prèviament. Aquests són els meravellosos resultats, fruït d’un treball en equip i gràcies a la col·laboració de les famílies. Ha estat una activitat molt engrescadora i que té

Elaborem una maqueta Llegeix més »

DIA DE LA PAU

Avui hem celebrat el dia de la pau.Hem d’admetre que ens ho hem passat molt bé, hem fet activitats molt variades : Un mural amb pintura, un Mannequin  Challenge , una cançó, vam posar un desig en una ampolla que vam posar a la reixa de  l’escola… Ens ho vam passar tan bé que dubto que  els alumnes de 6è  es

DIA DE LA PAU Llegeix més »

Collim bledes

Els nens i les nenes de 3r. B hem anat a l’hort de l’escola a collir bledes. Fa uns quants mesos les vam plantar i ara que han crescut les hem pogut collir. S’han fet molt grans i maques. Desprès a classe hem escrit una recepta de cuina per poder-les cuinar a casa i menjar-nos-les.

Collim bledes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut