2n i 3r. L’amic invisible

Hola Famílies!! Us deixem algunes fotos de l’últim dia del trimestre. Els/les alumnes van gaudir de l’activitat de l’amic invisible i van compartir una estona de joc i de ball amb tots/es els/les seus/seves companys/es. Ho van gaudir molt. Aprofitem per desitjar-vos unes bones festes… Llegeix més»

CONCERT VIRTUAL D’HIVERN 2020

Benvolgudes famílies,
Aquest curs malgrat no podem gaudir del nostre ja tradicional concert de Nadal, no voliem deixar passar l’oportunitat de fer-vos arribar les cançons i poemes que els nens i nenes de l’escola han preparat per tots/es vosaltres.
A continuació trobareu un llistat de reproducció amb… Llegeix més»

4t. Realitzem el primer intercanvi del projecte English Day!

Els nens i nenes de 4t aquest curs participen al projecte English Day.

L’English Day és una activitat d’intercanvi d’experiències entre centres, entre professorat  i entre alumnat d’una mateixa zona. L’objectiu d’aquest projecte és practicar la llengua anglesa, a través d’activitats que siguin motivadores per als nostres alumnes. Treballarem realitzant vídeos, manualitats, cartes, mirarem i escoltarem el que els altres alumnes ens preparin, farem dibuixos…Per tant, practicarem i aprendrem molt, gaudint de totes les activitats! 😀

Cada nen i nena de 4t té un penfriend, és a dir, cada infant té assignat un alumne d’una altra escola amb el qual anirà intercanviant activitats durant tot el curs.

Aquí teniu algunes fotografies dels nens i nenes de 4t on apareixen escrivint la carta al seu penfriend de l’escola Col·legis Nous de Mollet del Vallès. També teniu imatges on apareixen llegint les cartes que els nens i nenes de Col·legis Nous ens han escrit. Esperem que us agradin! 😉

Feu clic a sobre de cada classe, per veure les fotografíes del primer intercanvi:

CLASSE DE 4t A

CLASSE DE 4t B