Veniu a les activitats extraescolars gratuïtes a la biblioteca de Can Besora!!!!

Comencem aquest dimarts 3 de Octubre !!!!!

Activitats extraescolars: S’ofereixen unes activitats extraescolars (fora de l’horari lectiu), completament gratuïtes, de dimarts i dijous. Aquestes activitats les duen a terme les persones de la comissió de biblioteca i la dinamitzadora. Són activitats que van néixer per a oferir una alternativa a les activitats extraescolars de pagament, ja que són gratuïtes, sempre amb el llibre com a eix. També van néixer com a atractiu per agafar llibres en préstec. Activitats:

• Dins d’un conteDimarts, de 16:45 a 17:30 hores, per a nens i nenes de P3 a 6è. Aquest             taller té com a objectiu fer  endinsar en els contes els usuaris i realitzar diferents manualitats                       (reciclatge,  gomaeva, decoupage, fang…).
  • L’hora del conte. Dijous, de 16:45 a 17:30 hores, per a totes les edats. L’objectiu principal és     apropar els usuaris tant als contes més populars com als més nous i desenvolupar l’escola activa.                 Puntualment dins aquest taller, fem “Berenar de contes”   fent-los coincidir amb unes dates                           determinades.

IMG_20151006_174651IMG-20151006-WA0027IMG-20151006-WA0018