L’aliment del mes: les algues.

Durant aquest mes de novembre, els hi ha tocat el torn als alumnes  de cinquè de treballar “L’aliment del mes” i aquesta vegada hem pogut conèixer una mica millor un aliment gairebé desconegut a la nostra societat: les algues. Amb els nostres alumnes hem pogut parlar d’algues més conegudes, com l’agar agar, present a la típica amanida del restaurant xinès al que tots hem anat alguna vegada i d’algues molt menys comuns i, de vegades, més difícils d’incorporar a la nostra dieta (kombu, wakame,etc…). Com sempre, des del Menjador de Can Besora, creïem que la millor manera de començar a incorporar un aliment a la nostra dieta és que els més petits puguin participar en la seva el·laboració i, com no, tastar-ho. Per aquest motiu, aquesta vegada els nostres “petits cuiners” ens han preparat un sushi deliciós fet amb una altra alga coneguda: l’alga Nori. Aquí us deixem algunes fotos de l’activitat.