Què seré quan sigui gran?

Bon dia famílies!

Com ja sabeu, hem començat el projecte de “Què seré quan sigui gran?”. L’hem iniciat  a partir d’un conte. Ens ho estem passant molt bé descobrint oficis nous i explicant els que ja coneixem.

Durant aquests dies hem estat fent d’investigadors i investigadores… Per equips hem pensant quins oficis hi ha a l’escola i què fa cada persona. Hem fet un llistat en un paper i l’hem compartit amb els nostres companys i companyes. Entre tots hem descobert que la Mireia és directora, l’Eva bibliotecària i conta-contes, el Josep, el conserge (ens arregla l’escola i ens obre la porta), el Jose i la Marta són els monitors de menjador, L’Emi i la Lurdes cuineres, la Juani administrativa, la Sonia english teacher,….

Com a bons investigadors i investigadores hem anat a buscar-los per l’escola, al seu lloc de treball, els hem preguntat els dubtes que teníem sobre la seva feina i els hem fotografiat per poder fer el nostre mural a l’aula.