L’art urbà a I4

Les fades i els follets hem treballat l’art urbà com a forma d’expressió artística contemporània. Per endinsar-nos en aquest estil, ens hem inspirat en les obres de l’artista Martin Whatson, conegut per combinar figures en blanc i negre amb explosions de color pròpies del grafiti.

Observant i analitzant les seves creacions, els infants han pogut descobrir com l’art urbà pot transmetre emocions, missatges i identitat. A partir d’aquí, hem experimentat amb diferents tècniques i recursos visuals per crear les nostres pròpies obres inspirades en aquest estil.

 

Ha estat una activitat molt enriquidora que ens ha permès explorar la creativitat, experimentar amb el color i conèixer una nova manera d’entendre l’art.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut