Healthy Kids Nestlé

El ritme, les modes i la situació actual de la nostra societat condueixen als ciutadans a adquirir hàbits nocius que estan afectant a gran part de la població, els més significatius dels quals es refereixen a una alimentació desequilibrada unida a una falta d’activitat física que comporten seriosos problemes de salut.

La idea de l’escola, l’educació física i la d’aquest projecte és evitar aquests problemes. I que tots els nens coneguin, comprenguin i adquireixin habilitats, actituds i valors que els encaminen a portar una vida activa i els permetin poder triar saludablement al llarg de la seva vida, el que els beneficiarà a ells mateixos, a les persones del seu voltant, a la societat en general i al medi ambient.

I així és com una part d’aquest projecte va acabar amb aquests murals (anuncis saludables) i fotografies on els alumnes es van fotografiar amb els seus bols saludables a la cuineta del pati. Generant, un espai de difusió d’hàbits saludables.

Tot aquest projecte el vam presentar al programa “Healthy kids”. El projecte i la nostre idea els va agradar, resultant guanyadors. I si encara no era suficient reconeixement, finalment, ens van recompensar donant-nos un premi d’allò més tecnològic (tauletes per treballar amb els alumnes) i un hort portàtil. Fent-nos d’allò mes contents! I ara us volem fer partíceps a tots.