Can Besora al Consell Municipal dels Infants,

Els i les alumnes de sisè participen en el Consell Municipal dels Infants, on han d’escollir un representant de cada aula que es converitarà en regidor/a i faran de transmissors de les propostes que sorgeixen a l’aula.
El passat diumenge dia 12 de març es va portar a terme el Ple del Consell dels Infants a l’Ajuntament de Mollet, on es va
donar a conèixer les seves propostes per incrementar la pràctica esportiva i els hàbits de vida saludables. Durant el Ple, l’alcalde Josep Monràs, va adoptar el compromís d’estudiar totes les propostes realitzades per l’alumnat i donar resposta a una d’elles  amb l’organització d’una caminada familiar per l’entorn de Gallecs durant el mes de maig.

L’acte va anar molt bé, i cal felicitar als nostres regidors, l’Anna i en Lluís per la seva participació.
Imatge inserida 1Imatge inserida 2