Celebra Santa Cecília a l’escola

El dissabte 25 de novembre celebrem Santa Cecília a l’escola. Vine a gaudir d’un Cercle de Danses i d’un Cercle de Percussió amb tota la famíla.

Ens trobarem a les 10.00 a l’escola i formarem un Cercle de Danses que ens farà començar el dia sentint la música amb tot el cos. A les 11.00 ens aturarem per a recuperar forces tot esmorzant. Per a l’esmorzar us demanem que porteu pans de pessic, magdalenes o qualsevol cosa ben casolana d’aquelles que us queden tan bé (el cafè i la llet els posarà l’escola). Un cop recuperada l’energia ens prepararem per a descobrir el ritme a través del Cercle de Percussió. En rotllana, armats cadascun de nosaltres amb un instrument i guiats per en Jordi Vinyoles (www.uniso.cat) sentirem com neixen nous ritmes que ens ho faran passar d’allò més bé.

Us podeu inscriure a través del formulari que trobareu en aquest enllaç https://goo.gl/forms/a4UHBg8zQZ4rozD63

Les places són limitades.

Us hi esperem!

L’Escola i la Comissió d’Extraescolars