Crèixer en Familia (3-6 anys)

Ser pares i mares, avui en dia, no és un paper fàcil ni hi ha un manual únic que serveixi per enfocar amb èxit la tasca educativa de les famílies. Són molts els reptes que s’han d’afrontar i diferents les circumstàncies que envolten cada família.

“Créìxer en família” són espais de suport als pares i mares interessats a conèixer aspectes que puguin influir de manera positiva en l’educació i en el desenvolupament dels seus fills i filles. Conviden a reflexionar sobre les seves experiències i a compartir-les amb altres famílies.
El cicle consisteix en sis sessions de dues hores que tractaran temàtiques com: l’afecte, l’autonomia, l’autoritat, la resolució de conflictes, les responsabilitats en l’àmbit domèstic, el lleure i l’entorn, el paper educatiu de l’escola, etc.
Aquest curs hem optat per demanar al departament de Benestar Social i Familia de la Generalitat de Catalunya formadors pel taller adreçat als més petits, de 3-6 anys on es tractaran:
Sessió 1. T’estimo tal com ets?
Sessió 2. Ho he provat tot, però no em fa cas!
Sessió 3. Vols dir que ja està ordenat?
Sessió 4. Als nens els cotxes i a les nenes les nines?
Sessió 5. Jugar serveix? Aprenem jugant?
Sessió 6. Monogràfic sobre un tema triat per les famílies d’entre diverses propostes.
Les sessions es realitzaran a la nostra Escola, a la sala de mestres els dies:
Divendres 6 d’Abril de 15:00-17:00
Divendres 13 d’Abril de 15:00-17:00
Divendres 20 d’Abril de 15:00-17:00
Divendres 04 de Maig de 15:00-17:00
Divendres 11 de Maig de 15:00-17:00
Divendres 18 de Maig de 15:00-17:00
El taller és gratuït, però cal inscripció prèvia a https://goo.gl/forms/saaYhPgkTRrGcQgS2
o a escoladepares@canbesora.com
Si necessiteu recollida-acollida cal indicar nom del nen i curs.
Us esperem!!