Nivells

Ens equipem per l’hort

Els nens i nenes de 3r tenim la sort de poder anar cada setmana a l’hort. Allà, entre moltes d’altres activitats, plantem verdures i hortalisses, arranquem les males herbes i recollim cada setmana tot el que ja està a punt per ser menjat. Per això, necessitem portar les nostres bosses de l’hort. Aquí podeu veure […]

Ens equipem per l’hort Llegeix més »

CONTINUEM AVANÇANT

Els infants de primer continuem avançant en els nostres projectes (els cavalls i les egües, les lleones i els lleons. Ens agrupem i comparem el pes d’un lleó amb el nostre propi pes, creem art amb les nostres mans i investiguem per a saber molt més sobre aquests increïbles animals. Continuem aprenent i compartint junts

CONTINUEM AVANÇANT Llegeix més »

El nom de la classe

Els nens i nenes de 3r hem acabat el projecte del nom de la classe, les constel·lacions i les pel·lícules. Per tal de decorar les nostres portes, hem realitzat diferents dissenys i entre tots i totes hem escollit el que ens ha agradat més. Després de triar els materials necessaris, les hem decorat amb molta

El nom de la classe Llegeix més »

Ens estem adaptant [P3]

Ara que ja portem uns dies a l’escola i cada vegada ens hi trobem millor, comencem a gaudir de noves experiències i activitats. Al matí gaudim del joc lliure i l’entrada relaxada. Triem on volem estar i ens acomiadem de les famílies amb temps i calma. També hem començat a gaudir de noves activitats, com

Ens estem adaptant [P3] Llegeix més »

Les ombres es mouen?

Els nens i nenes de 3r hem descobert que les nostres ombres varien al llarg del dia. Hem sortit al pati de l’escola i hem dibuixat les nostres ombres. Hem pogut comprovar que la nostra hipòtesi era certa. Ara ens toca descobrir el perquè.

Les ombres es mouen? Llegeix més »

Les mascotes de 2n

Aquests dies han arribat uns nous convidats a les nostres classes. Son les mascotes de 2n!!! La classe de 2nA han rebut a en Doraemon i els de 2nB, un dinosaure. Ens encanten!! A partir d’ara, cada setmana un nen o nena s’endurà a casa la mascota per fer un treball oral i quan el

Les mascotes de 2n Llegeix més »

SORTIM AL PARC! [P4]

Hola famílies!! Vam aprofitar els últims dies de curs per sortir a jugar al parc amb els nostres padrins i padrines. Ens ho hem passat súper bé! Ja tenim ganes de tornar-nos a trobar el curs vinent! Bon estiu!!

SORTIM AL PARC! [P4] Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut