Recollida de joguines i llibres

un any més col·laborem amb la Fundació Acció Baix Montseny recollint joguines i llibres.
Aquests es podran dipositar entre els dies 10 i 18 a la caixa que trobareu al pati de les moreres, al costat del vestíbul.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Patis oberts

Aquest divendres 23 de novembre, la Fundación Aíto García Reneses dinamitza una activitat esportiva relacionada amb el bàsquet ( Two Ball i 4×4 ) a l’escola Joan Salvat Papasseit  en horari de 18h – 20h.
És una activitat oberta a tothom i gratuïta per totes les… Llegeix més»

Can Besora amb la Marató de TV3

Benvolgudes  famílies,
Un any mes Can Besora  participa amb la marató de TV3  aquest any dedicada a la investigació contra el càncer.
Aquesta vegada farem una Marató de teatre , una gran escenografia  per a prendre consciència de la importsància de reciclar i així evitar que els… Llegeix més»

Plantem un arbre!

📢📢📢📢 Comunicat de les nenes i nens de 6è.
Els de 6è hem començat a plantar un arbre (que deixarem de record a l’escola) i tal i com ens ha recomanat l’Anna de l’hort ho farem en 3 fases.
Fer un forat (novembre) plantar l’arbre (març) –… Llegeix més»

Al novembre sonarà…

Dies 5-9. El kanishe. Tu lo que tienes que hacer

Dies 12-16. Katy Perry. Roar

Dies 19-23. Nena. 99 red balloons

Dies 26-30. A-ha. Take me on

Repte de l’esmorzar: galetes de moniato!

Des de les Comissions de Menjador i Ecopares us fem una proposta per un esmorzar saludable.
El repte és que durant el mes de MAIG un dia de la setmana porteu aquest esmorzar a l’escola.
L’objectiu és donar-vos idees d’esmorzars, incloent els valors nutricionals i la recepta.… Llegeix més»