CANTANIA VIRTU@l

Resultat d'imatges per a "Cantania virtual"

La Cantània que farem és diu Virtual. El que és fa en una Cantània, bàsicament és cantar, peró tot te el seu proces. Primer amb el o la mestre de cant coral t’ensenya les cançons, dons amb un temps te les has d’aprendre. Hi han 4 cors, per exemple, el nostre cor és el 2. Els cors serveixen perquè hi hagin més tons, no només s’escolti la lletra sola o per fer els canons. Un cop han passat uns mesos i tas apres les cançons vas a l’auditori (en aquest cas l’auditori de Granollers) per assajar amb les altres escoles. També cal destacar que hi han dos protagonistes que representen una historia que te a veure amb el que cantem.

La Cantània Virtual tracta d’un nen que és diu Marcel i que esta trist perquè els seus pares estan separats. Arran d’això, es crea un assistent virtual i s’oblida del mon real… Aquesta Cantània te 13 cançóns que son:

1.OBERTURA 2.El MON DIGITAL 3.EL BLUES DEL MARCEL 4.LA CREACIO DE LA SARA 5.TOT EL QUE JO PUC FER PER TU 6.CORRE, SALTA 7.LA MUSICA 7A.ARA FA DIES QUE NO PLOU 8.LA PLUJA 8A.EL PARAMENTRE DE LA HUMANITAT 9.QUE FAIG? 10.ADEU 11.FINAL

La Cantània Virtual en realitat l’hauriem d’haver fet al 2020 pero per culpa d’aquesta pandemia, la farem al 2021 si el covid ens ho permet. Hi havien algunes cançons que ja ens les sabiem de memoria (dapent de la persona). Com no ho podem fer amb la Núria Margalef (la nostre antiga mestre de can coral) el dimarts 2/2/2021 va venir el Paulo i vam repassar la cançó: El mon digital. El Paulo ho fa amb els de 5é i l’Alba amb els de 6é.

En general la classe te moltes ganes de que es pugui fer la Cantania a l’auditori de Granollers, tal i com estava planejat. Esperem que és pugui fer de la millor manera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ivet C. V.