[Re]Sons…NIU DE PLOMES

Durant les dues properes setmanes, en motiu del dia escolar de la no violència i de la pau, a l’escola sonarà la cançó Niu de plomes del grup Hora de Joglar, una cançó que  mostra el  rebuig total a les guerres i a la misèria que trobem al nostre món. Pot sobtar el caràcter alegre de la peça per tractar un tema tant dur, però tal i com ha dit un dels infants de cinquè de l’escola, potser els músics han escollit aquest caràcter per tal que la música ens atrapi i ens aturem a escoltar el que ens diu la lletra. Us convidem doncs a escoltar la cançó amb atenció i desitgem de tot cor que s’acabi la violència i les guerres al món.