QUÈ HI HA MÉS ENLLÀ DEL MUR DE L’ESCOLA?

La Ratolineta i el mur vermell de Britta Teckentrup

editorial Nubeocho

El mur vermell sempre havia estat allà. Els amics de la Ratolineta no sabien per què. Desconeixien què hi havia a l´altre costat. I això els feia por. Però la Ratolineta era curiosa de mena i volia esbrinar tant sí com no què hi havia darrere el mur vermell.

La ratolineta convida als infants del Mudac a imaginar i transitar que hi ha més enllà del mur de la nostra escola. Necessitem aturar-nos i fer una mirada d’allò que ja hem incorporat com a quotidià. Serà així com descobrirem els tresors que tenim a tocar de la nostra ma. Fem una mirada de l’entorn quotidià des de la caçera de sons, la cerca de l’ànima dels objectes amb el frottage i la mirada de detall.