MUDA[C] i MUDA[C] 2.0.

En ple procés de creacions des del Muda[c] i el Muda[c] 2.0.

Al Muda[c] 2.0 descobrim el museu portàtil del Museu d’Art Contemporani de Barcelona i projectem a partir i a través dels objectes. L’objecte com a catalitzador del diàleg amb els llenguatges artístics.

El projecte ExpressArt neix de considerar l’art contemporani com un generador inesgotable d’aprenentatges diversos i de la voluntat de posar a l’abast de tothom un projecte a el que les experiències d’èxit de tots els que participin a ell estiguin garantides des del principi.

En ple procés de creacions des del Muda[c] i el Muda[c] 2.0.

Al Muda[c] comencem a transitar pel món de les il•lustracions i la simplificació de formes i conceptualització d’idees. Una mateixa historia, diferents maneres d’il•lustrar-la.

Comencem a degustar i a omplir-nos de referents per crear la nostra versió del conte En Patufet utilitzant la linealitat de la història per explicar-la a través de punts i taques, formes i colors.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>