I ja estem engrescats i engrescades en la creació artística del recull de tasques del primer trimestre.
“No estiguis segur que el mot brossa ve d’escombraries. Antigament la brossa era la fulla d’un arbust d’aquest mateix nom; feia molta de fullaraca i la gent l’havia de recollir; feia molta de brossa: d’aquí devia derivar després al sentit d’escombriaires. Trobo el planeta molt interessant.” Joan Brossa (1919-1998).
I és que aquest artista clàssic que va convertir la poesia en una experiència en tots els sentits mai falla. La seva vida, els seus poemes visuals, els seus poemes objecte, la seva poesia urbana… ens embolcalla i ens atrapa.
El poeta Joan Brossa jugava i feia màgia amb les lletres i les paraules. Tenia una imaginació extraordinària que li permetia crear a partir d’objectes quotidians o, simplement, a partir d’un mot. I nosaltres ens hem atrevit a crear poesia amb la lletra que més li agradava a l’artista: una A ben vermella.





