Què sona avui i perquè…feliç dia la Dona.

En ple segle XXI ens trobem en un món on encara les desigualtats afecten de manera diferent homes i dones. La feminització de la pobresa, l’analfabetisme i les violències envers les dones estan lluny de ser erradicades.

L’educació, els mitjans de comunicació, els estaments judicials, la socialització familiar, la cultura, les tradicions…  continuen encara impregnades d’un sistema jeràrquic, patriarcal i heteronormatiu que basa les seves estructures en un repartiment de poder desigual, sense tenir en compte les dones, els seus sabers, experiències, espais i poder.

Per aquesta raó les mestres i els mestres de l’escola Camins hem fet un exercici similar al que fan les alumnes i els alumnes de l’escola, comentant i seleccionant entre tots la cançó que més identifica les nostres emocions i les nostres reivindicacions entorn al 8M, i Mujer Frontera de la Clara Peya, l’Alba Flores i l’Ana Tijoux és la que hem escollit perquè soni un dia com avui.

També hem creat una llista amb totes les nostres propostes la qual podeu trobar clicant aquí.