UN BON AMIC a 2n.

A partir de la descoberta del conte El meu amic d’Anna Font i Aquil·les, el puntet de Guia Risar-Marc Taeger, hem experimentat una proposta plàstica centrada en l’exploració amb el color i la creativitat.

Primer hem observat les il·lustracions del conte i hem parlat dels colors que hi apareixen i de com aquests ajuden a expressar emocions i característiques dels personatges. A continuació, cada infant ha escollit un tipus de combinació de colors: colors primaris, secundaris, anàlegs o complementaris. A partir d’aquesta tria, els infants han creat un personatge propi utilitzant els colors seleccionats. L’objectiu era experimentar com els colors es poden combinar i com poden donar personalitat i identitat a un personatge. 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>