TROBADA DE LES AULES D’ACOLLIDA D’ESCOLES DE SABADELL

El passat 24 de maig vam realitzar una trobada de les Aules d’Acollida de diferents escoles de Sabadell.

La trobada va tenir lloc a la nostra escola i vam convidar a les escoles Joanot Alisanda, la Roureda, Pau Casals i Jaume Maragall.

Va ser una trobada molt emotiva, ja que uns 60 alumnes de diferents països es van presentar, vam jugar junts al pati i al bingo del Joc de l’Olívia.

Ahhh! i el més important! els vam representar la nostra obra de teatre Sant Jordi, una llegenda diferent.

Ha estat la primera vegada que fèiem una trobada d’aquest tipus, i esperem que no sigui l’última!!

Clica a la imatge si vols veure més fotos.