Enrola’t a 5è

A tota l’escola, i com a part del treball d’expressió oral, treballem amb la metodologia de l’Enrola’t. Es tracta de que els i les alumnes representin diferents situacions quotidianes posant-se a la pell de diferents persones. Primer se’ls presenta la situació i els personatges que hi intervindran i tot seguit ho han de preparar i assajar per, finalment representar-ho davant de la resta de companys de la classe.

A continuació us deixem unes quantes fotografies que il·lustren aquesta manera de treballar l’expressió oral amb els infants de 5è.

Esperem que us agradin!