Escriptura creativa a 5è

Hola, famílies!

Com ja sabeu, a l’escola fem un taller d’escriptura creativa. En aquesta ocasió els i les alumnes de 5è hi hem fet una activitat ben divertida! Aquesta consistia en posar en pràctica la tècnica de l’escriptura automàtica. Això vol dir que durant cinc minuts, i inspirant-nos en una fotografia projectada a la pantalla digital, hem hagut d’escriure sense parar tot allò que ens passés pel cap!

Tot seguit ho hem llegit en veu alta per a la resta de companyes i companys. Ha estat d’allò més interessant veure com, a partir de la mateixa imatge, cadascú ha pensat en coses tan i tan diferents. N’hi havia que semblaven poemes, contes,  descripcions… A més, ens hem fet un fart de riure perquè moltes vegades allò que escrivíem no tenia ni cap ni peus!

Esperem que gaudiu de les fotografies tant com nosaltres ho hem fet amb l’activitat. Fins aviat!