MANIFEST CONTRA LA GUERRA – 4rt

Hola de nou a tothom,

Volem compartir amb tots/es vosaltres el manifest que hem escrit l’alumnat de 4t de Primària de l’escola en contra de la guerra. Esperem que us agradi.

Pau i amor!

Salutacions.

Benvolguts i benvolgudes:

Avui dijous dia 10 de març del 2022 tots i totes els/les alumnes, mestres i personal de l’escola Calvet d’Estrella de Sabadell ens manifestem a favor de la pau i en contra de la guerra.

Us demanem als governants del món que atureu totes les guerres ja que cada dia hi ha persones que perden la seva vida, les seves famílies, amics i amigues, les seves llars, les seves feines, etcètera. No podem oblidar tampoc la destrucció d’hospitals i escoles que són essencials.

Tots els conflictes haurien d’aturar-se pel bé de la humanitat. La guerra només porta dolor i destrucció.

Els dirigents mundials haurien de saber que els problemes se solucionen dialogant i aprenent a escoltar. En lloc de tenir armes a les mans, agafeu la pau. Deixeu l’amor al poder i lluiteu pel poder de l’amor.